Å nej

Mina näsborrar är på väg att ge upp. Ja så känns det.

Det måste vara internationella spindeldagen idag. Jag har bara sett spindlar idag, och ja jag tillhör den större delen av kvinnofolket som inte tycker om dem. Jag skulle till och med kunna sträcka mig så långt och medge att det är ren och skär fobi. Vid synen av en svart klump med flera ben får håret att resa sig och en kastspya på väg upp. För att inte tala om paniken. Men jag skriker inte när jag ser dem, där har vi min skillnad mot er andra. Jag grymtar, eller morrar.

Men nog pratat om det.

Vad blir det för mat?

Kommentarer
Postat av: syster

hahahaha :D

2008-08-25 @ 20:46:16
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha :D

2008-08-25 @ 20:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0