Det blir så...

fint här hemma nu.
Nu har vi flyttat upp vardagsrummet en trappa upp till rummet vi inte visste vad vi skulle göra med. Men det kommer inte att vara vardagsrum senare. Provisoriskt tills vi har gjort klart på nedervåningen. Men jag måste hålla med resten av invånarna i huset att det passar nästan bättre här uppe.

För övrigt är jag ledig imorgon. Jag och Anki bestämde att vi gör allt vi skulle ha gjort imorgon på måndag så vi kan få vara personer imorgon. Eller ikväll beroende på hur man ser på saken. Och då ska jag använda den tiden på bästa sätt: riva tapeter.

Min bil är till salu. 4500:- så får du växelspak och allt. Den är fin.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är bara bra med mig!:) Tack så mycket!:) Han är världens sötaste!:) Hur går det för dig då? Hört och läst att du flyttat in i hus!? Sköönt! Kram

2008-08-31 @ 19:07:16
URL: http://idabergdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0