Ett nytt inl Ä G G

Jahapp, det var tisdag idag. Men vad trevligt.
Strax ska kläder få pryda mig för att jag sen ska kunna gå ner och göra frukost till min man. Hans farfar kom förbi med dyrgrips ägg i går, TRE KRONOR ÄGGET. Så jag hoppas de smakar bra för all del. Själv får jag frukost och lunch på mitt jobb. Så jag behöver aldrig gå hungrig. Det är därför jag vill jobba, så jag får äta. Nej. Så är det inte.

Efter jobbet så tänkte jag åka in till Mora för att se om jag hittar fina lampskärmar till nyinköpta lampfötter samt gardiner som är ett jävla projekt. Gardiner är dyrt och det är svårt att hitta någonting jag tycker passar och är fint. Men gardiner till fem fönster har jag hittat. Det är bara åtta fönster kvar.
Igår rev jag och Fredrik, mest Fredrik, hundburar som har varit på baksidan huset. Det blir så fint och öppet. Och stort.

Nej vad tråkigt.
Hej

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Hur är det med dig då??

2008-08-26 @ 12:34:50
URL: http://idabergdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0