Godmorning Vietnam

Idag känner jag faktiskt matlust. Jag till och med vaknade av svält. Men jag tänker ta det lungt med maten så nu dricker jag endast ett glas blåbärssoppa. Av rekommenadtion av min syser att det är de de ger de äldre på boendet om de är magsjuka (eller matförgiftad som jag luskar på att jag blivit.)

Det är så undebart att få vakna i ett nytt hem, hus, och inte i en skabbig etta som ägs av stiftelsen. Stora öppna ytor, jag kan tvätta när jag vill, disken sköter herr maskin och ett stort badrum. Vad mer kan jag begära...? Möbler som fyller ut alla dessa stora ytor.
Snart kommer min F hem som ska ha frukost. Nu när vi bor nära hans arbete kommer han hem och äter och min stackars pappa får äta utan han på Macken. Men pappa tyckte mest synd om Fredrik som inte längre får se han som tar jätte stora baguetter med allting på och som även har KAVIAR på korven, KORVEN!!! Och jag som jämt har blivit idiotförklarad för att jag har ketchup och salt på nästan allt.

Nu vankas mat.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0