hallå..

Det var 15 gradet i vårat sovrum inatt eftersom jag öppnade ett fönster innan jag somnade. Men det var inte ens kallt. Det var behagligt. Jag börjar lura på att den där magsjukan inte riktigt har sagt adjö till mig. Men vad otrevligt. Jag har ju gjort det.

Idag känner jag för en stor skål med godisfrukost. Tio skålar vill jag ha. En med choklad en med surt osv.
I ett försök senare i Mora idag SKA jag hitta gardiner. Nu är alla gardinstänger uppe, så det är bara gardiner som saknas.  Ska det vara så svårt. Utöver gardiner ska jag se om jag hittar en ringklocka. Eftersom huset är så stort, och jag befinner mig på övervåningen hör jag inte om någon knackar på dörren. Jag får tillsvidare ställa ut en hammare på verandan.

Jag har hittat en och annan låt med Amy McDonald som är riktigt bra. Try it.

None


Kommentarer
Postat av: stjärt!

här har du dragit igång smygarn

2008-08-27 @ 19:53:23
Postat av: Anonym

Jajjamensan.

2008-08-27 @ 20:04:17
URL: http://wests.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0