Jag har fått...

en flugjävel på min dataskärm. Bort!

Nu har jag beställt tre påslakanset till priset för en om jag skulle gå till en vanlig affär som en vanlig människa.
Jag har även inhandlat blommor idag. TIO stycken har jag hittat. Eller jag har hittat fem och sen har pappa köpt ytterligare fem åt oss. Jag har inte sett de än så de kanske är några bananskal han har satt i en kruka och vill kalla växter/blommor.
Klockan är nio. Vi har inte fått våran TV än så det går inte att titta på dumburken. Men å andra sidan kan jag kasta i en film och glo. Med popcorn. På tal om mat så lagade jag och pappa en uppskattad middag idag. Köttfärsfyllda paprikor, och det var faktiskt riktigt gott. Nu har jag en press på att laga lika god middag imorgon också. Jag har en ledig dag till och sen ska jag tillbaka till jobbet. Jag vet inte vad jag föredrar. Jobb eller ledighet. Ledigt är skönt men jobb är grönt.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0