Skulle jag vara en allmäntandläkare?

Idag var det kul på jobbet. Mycket roligt och jag trivs bra där. Mycket roligare än förra. Det är nog för att det är ingen press på att jag måste gå runt och se/vara glad hela tiden. Jag är ju naturligtvis det, men när det krävs blir det mer en bluff.
Huset behövs damsugas och eftersom Fredrik ska med Paps upp till Grönklitt för att jobba och Isabelle, som itne gör mycket ändå, är på jobbet till nio så blir det jag som får ta tag i skiten. Men jag har inget emot det. Jag tycker städning kan vara avkopplande, ialla fall att stå och diska. Och då tänker alla som har varit hem till mig att jag inte tycker särskilt mycket om avkoppling. Men för att försvara mig själv måste jag få tala om att i lägenheten kände jag att det inte var någon idé eftersom vi skulle flytta och i huset är det för att vi precis har kommit in. Men det är ju inte skitigt här heller. Jag tvättar och diskar undan och torkar. Det är bara golvet som ser ut att behöva en liten genomgång. Alla har ju gått med skor här inne under flytten.

Nu kommer Fredrik hem.
Gotta go.

Swing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0