18-årsgräns på lättglögg

Eftersom Boss har bitit sönde en del knappar till min telefon så önskar jag mig en ny till jul!
Jag tycker den är snygg och den verkar bra invändigt. Jag får bra mycket större minne än vad jag har på min gamla telefon där jag får plats med ca en låt och två bilder. Det är lite irriterande.
För övrigt har jag varit och storhandlat till jul idag. Notan gick på 990 kr men tack vare att jag har ICAKORT så gick det på 700-någonting kr. Bonuscheckar och värdecheckar och allt möjligt. Jag har även hittat en fin nyårsklänning som är lila. 400 fick jag ge för den vilket jag tycker är ett helt ok pris med tanke på vad de andra klänningar jag har tittat på har kostat. 
Det är köld i Orsa idag. Snorkallt och kallare kommer det att bli under natten skulle jag tippa. Inte blev det bättre när både jag och Fredrik har hört att någon har vunnit tio miljoner kronor på lotto men inte lämnat in kupongen. I hopp om att det var vi så kollade Fredrik sin kupong. Nej, det var inte vi. Istället gick vi back eftersom Fredrik köpte en Lördagsgodis. 
Paff blev jag idag när jag skulle köpa vanlig lättgögg och det stod på en skylt in till flaskorna: 18-årsgräns! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0