3xakuten=stammis.

Idag har jag spenderat ca fyra timmar på akuten. Orkar inte gå in på varför. Jag sa till fredrik när vi åkte in i morse att innan Oktober i år har jag aldrig varit på akuten. Aldrig själv varit inlagd på ett sjukhus förutom när de opererade mina fötter, men då var det inte för att jag var sjuk eller skadad utan bara för att det skulle göra mitt liv väldigt mycket enkalre. Hur som helst, aldrig varit på akuten innan Oktober i år. Men den 19 Okt. åkte jag in med kraftig smärta i magen. Några veckor senare skjutsade jag in farmor som hade smärtor i bröstet (visade sig vara bältros) och idag var jag och Fredrik in. Lustig. Det var samma sak när jag bodde i USA. Jag hade aldrig vart på en begravning i hela mitt liv (som jag minns, en då min farfar dog men jag var så liten) och när jag väl kommer till USA så är jag med om två begravningar.

Annars så har jag handlat julklappar till alla förutom två. Och det gjorde jag igår. Eftersom vi för tillfället har en tight budget så hamnar julklapparna på cirkus 100 kr var. Vilket jag tycker är godkänt. Men tack vare Dollarstore som vi nu har fått till Mora så får man mycket för dem pengarna. DS har en hel del grejer. Kanske inte den bästa kvaliten men då köper jag inte grejer som kräver bra kvalitet. Gardiner och sånt är väldigt billigt där. 50 kr för två pack vilket är ett kap med tanke på vad det kostar på andra ställen.

Det snöar, kan jag bli mer lycklig. Synd bara att det inte blir någon åkning i helgen med tanke på vad som hände idag. 

        
                          Mina två sötnosar Boss och Liam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0