Det lönar sig med ICA-kort!

Jag blev hellycklig idag när jag fick posten i morse. En värdecheck från ICA Maxi i Mora på hundra kronor. Tidigare i veckan fick jag en värdecheck på en julskinka. Jag har även fått en gratis bok med rim eller en film med Astrid Lindgrens jul. Allt som allt har jag fått över 225 kr att handla för och hur mer passande kan inte det bli nu innan jul. Jag tjänar inte allt för mycket och många släktingar kommer hem till mig och Fredrik och firar jul i år, så vi står för maten. Det är det absolut bästa jag har gjort: Skaffat ett ICA-kort! Ofta skickar de hem ett papper där det står att vi får 20% på de varor som vi oftast brukar handla. Nu känner jag mig verkligen mer pepp på att handla på ICA.
ICA ger mer.


Bild tagen av Fredrik Påsken 08 i Storsjökapell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0