En lång lista, känner du mig nu?

Har/Är du:

Är du långsam?Nej. Men min mamma är.
Är du populär? Låt mig göra en undersökning för att sen återkomma med ett svar.
Har du ljugit? Ja.
Har du slagit någon? Ja.
Har du gjort något brottsligt? Ärligt. Inte vad jag kan komma på på rak arm. Och då räknar jag inte att köra för fort som brottsligt. Men jag har aldrig snattat. Det ligger inte i min natur.
Har tvångstankar? Allt ska vara symetriskt. Ställa en adventsstake på ena sidan fönstret? NEJ, i mitten måste den stå. Det blir fel annars.
Har du flygit? En hel del.
Har du tänkt ta självmord? Fjanteri är något jag inte sysslar med så nej.

VS:

Håkan Hellström vs The Ark: Pest eller kolera..
Bright eyes vs Lars Winnerbäck: Jag i duschen
Salt vs socker: Salt.
Blått vs grönt: Blått
Piercing i näsan vs pirecing i läppen:  inget.
Msn vs Skype: Inget
Vit vs mörk choklad: Jadu, både och
Ica vs Coop: ICA borde ju vara ett givet svar.
Surt vs sött: sött. Bara av att höra ordet surt får det att bli plaskblött i käften på mig.
Lakrits vs Choklad: Choklad!
Sova vs äta: ZzZZZz
Frukost vs Lunch: Lunch
Majs vs Gurka: För tillfället inget utav det.
Linser vs Glasögon: Linser när man väl har lärt sig att få in dem i ögonen.
Småbarn vs Tanter: Barn är roliga, tanter är snälla.
Stockholm vs Göteborg: Sthlm eftersom jag har aldrig varit i Gbg.
Japan vs Kina: Brasilien.
Läppstift vs Läppglans: Läppglans.
Självmord vs Bilolycka: Bilolycka.
Kallt vs Varmt: Ljumet
Vatten vs O'boy: Vatten
Öl vs Saft: Saft. Öl går inte ner.
Vinter vs Sommar: Sommar.
Snö vs Regn: Snö
Bio vs Promenad: Bio
Klack vs Ballerina: Både och.
Godis vs Chips: Både och.
Sminkad vs Osminkad: Personligen smink, för att jag ser lite blek ut utan.
Silver vs Guld: Silver.
Väskor vs Smycken: Smycken.
Spara vs Slösa: Det är kul att spara ihop stålar så att man sen kan slösa.
Pizza vs Hamburgare: Pizza. Har aldrig riktigt gillat hamburgare.

Kommentarer
Postat av: ck

har du inte varit med på gbgfestivalen ngn gång?

2008-12-10 @ 11:31:03
Postat av: Steph

Nej, jag har ju inte det.

2008-12-10 @ 18:46:38
URL: http://wests.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0