Min hund kommer att dö!

Det snöar utav bara fan ute, och det gör mig glad. Vi tänkte att vi ska satsa på att åka ut i helgen.
Min hund kommer antagligen att dö. Igår smällde han i sig flera Marabou Amigo chokladbitar och idag ca åtta bitar tofifie. Choklad ska ju inte vara så bra för hundar.
Igår gjorde vi pepparkakshus. Vi dekorerade innan vi skulle sätta ihop dem. Och eftersom jag är hemma idag tänkte jag att jag skulle sätta ihop dem. Men nej. Det går fan inte. Jag värmde sockret för hett så det började brinna. Bitarna vill inte fastna på plats. Det går helt och hållet åt helvetet. Jag börjar tappa lusten för julen. Advensstjärnorna går sönder, pepparkakshuset vill inte som jag, och jag har en hund som äter upp min Tofifie!

Jag får väl göra det jag gör bäst helt enkelt. Städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0