Rubrik

Jag har skrivit en liten inköpslista till jul. Jag handlade en del igår men jag fick inte med mig allt. Tydligen så kommer det att gå åt ca 1000 ägg i jul. Det är ägghalvor, det är omelett och till griljeringen till skinkan. 
Min blomma håller på och lämnar mig. Inflyttningspresenten från mamma. Jag ahr gett den vatten men den verkar inte vilja försöka. Egentligen håller alla våra blommor på att ge upp. Det är nog bara jag som vet om att blommor bör ha vatten annars dör de. Ingen annan i detta hushåll verkar kasta blommorna någon tanke eller omsorg. 
Klänningen igår blev ett lyckat köp. De som har sett den tycker att den avr fin och att den sitter fint på mig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0