Titanic är alla tiders film.

Det är nästan fem plus ute. Det är inte bra. Jag vill inte ha slask och blött till jul utan mycket snö.

Jag ska se om jag kan hitta filmen Titanic på DVD någonstans. Den gick i tisdags på tv3 men jag såg knappt hälften eftersom jag skulle upp och jobba. Men det är en av de absolut bästa filmer jag sett. Kate Winslet och Leonardo DiCaprio passar som en smäck till filmen. Jag tycker att de har en kemi som passar sig utmärkt till filmen. Sen musiken är guld. Det är fin musik och jag bara njuter när jag hör den. Sen tycker jag att Roses- Kate winslets- kläder är så fina i filmen.
Har du inte sett Titanic kan jag säga att du har missat någonting. Så fin och underbar film.

Ska även tillägga i detta inlägg att jag har fått jobb på Konsum i Orsa. Sweet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0