Toffel på rymmen

Två sjuklingar och en frisk hemma. Jag är den friska. Fredriks mamma talade om för mig att mitt immunsystem måste känna igen detta virus och på så sätt ta bort det. Ha, jag visste väl att jag var bra.

Jag har ett par bra vinterskor, eller bra och bra, de är snygga och skapligt varma, men de är stövlar. Sen har jag ett par låga skor, sommarskor som jag köpte för ca 90 år sedan. De är snorkalla men lätta att sätta på sig vilket jag tycker är skönt när jag snabbt ska i väg. Hur som helst så brukar jag sätta på mig mina tofflor när jag kommer hem för att tina upp mina alltid kalla fötter. Grejen är att det är alltid bara en fot som får bli uppvärmd eftersom jag alltid bara hittar en toffel, trots att jag lägger båda två på samma ställe. Boss tycker nämligen att min fotlukt känns bra och vill därför stjäla EN toffel för att gå iväg med. Så nu sitter jag här med en toffel och en iskall fot.

I natt fick jag min rygg vaxad också. Jag vet inte av vem, det var någon som precis hade lärt sig hur man vaxar. Jag talade om detta för Fredrik och han menade att min rygg inte behöver vaxas. Det trodde jag cokså. Den är väl hårfri?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0