I am legend.

Jag gör riktigt gott kaffe. Det har tagit mig en tid att få till det precis så som jag vill ha det.
Jag tycker om starkt kaffe, och det ska inte drickas med någon mjölk eller socker vilket
jag tycker förstör smaken.

Idag har jag lånat en bok på bilbioteket som min lärare tyckte vi ska läsa. Den skulle vara lite
som Pianisten som vi såg igår. Det är bra, för jag tycker om sånt. Väldigt intressant!

I helgen ska jag försöka att få min älskling att följa med på bio. Jag vill se I am legend.
Jag har hört att den ska vara bra. Och är den inte det så är ju Will Smith rolig att titta på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill också se den ;P

2008-01-30 @ 17:42:36
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: c

will

2008-01-31 @ 12:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0