I natt jag drömde

Det är torsdag och idag börjar jag ett (om jag går på klassrådet) annars börjar jag halv två.
I natt drömde jag att min mamma ägde ett gatukök som jag erbjöd mig att jobba på när jag har långa sovmorgnar.  Helt plötsligt jobbade jag där hela tiden tillsammans med två andra jag inte kan komma ihåg vilka det var. Men vi friterade all mat. Till och med pizza. Det kom ett gäng som skulle äta där och jag skulle tända några lampor och göra det mysigt. Men det gick inte att tända visssa lampor, för att jag stod och tröck på en massa knappar på ett dragspel. Fy fan.

Jag ser faktiskt fram emot imorgon. Det var länge sen jag var ut med
Hanna och Catrine.
Det enda jag inte ser fram emot är att mina pengar går åt.

Till söndagen har jag bokat ett Body Balance pass på Jocks. Intressant.

/SW

Kommentarer
Postat av: c

word (about the money)

2008-01-24 @ 12:07:10
Postat av: Anonym

yes yes

2008-01-25 @ 13:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0