JAG VANN...IGEN

Återigen är det en händelselös dag.
Just nu har jag MK och det jag gör att jag spelar på blip.se och kollar runt på bloggar. Även skriver på min egen.
Om 90 minuter slutar jag enligt schemat men hoppas att vi/jag får gå tidigare för här kan jag inte sitta och slösa tid.

En rolig nyhet är att varje dag har One FM en tävling där de spelar en nyckellåt och när den spelas ska man bli samtal nummer tre. Jag testade och ringde och jag kom in som samtal nummer tre. Och det betyder att jag har vunnit två biobiljetter till We own the night. Så nästa gång min älskling kommer till Östersund ska jag ta med mig han och se den. Jag är så bra!
Och det är inte första gången jag vinner biobiljetter från One Fm. För lite mindre än ett år sedan vann jag biobiljetter till filmen Gangster genom att jag svarade på en webbfråga angående vinterkläder och sommar.
Eftersom jag verkar ha en enorm tur med att vinna biobiljetter så var detta absolut inte sista gången jag försökte. Får man två gratis biljetter som egentligen kostar 200 kr tillsammans, så kan man inte bli mer är glad:D

Kommentarer
Postat av: c

men sweeet

2008-01-31 @ 15:16:42
Postat av: Anonym

haha duktigt

2008-01-31 @ 16:41:24
URL: http://gockas.blogg.se
Postat av: Stephanie

Jag vet jag vet:D

2008-01-31 @ 17:55:40
URL: http://Wests.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0