Berusad i tjänst

Nu har jag bakat klart. Sen ska jag bara ner och hämta resväskan, packa den och sen är jag mer eller mindre klar att åka imorgon.

Kollade nyss på ett ptrogram på ettan(uppdrag granskning?) där det handlade om en transportör, flyger med utvisade till deras länder, som varit full vid upprepade tillfällen. Chefen visste om det, men hon fick ändå jobba kvar. Och det kan jag inte riktigt förstå. Hon har varit berusad i tjänst och gjort skandaler efter skandaler, bla blivit avkastad från ett flyg för att hon var för berusad I TJÄNST! Fy skäms.

Fikat på Begriplig var jätte trvligt. Ulrika hade köpt en Budapest rulle och fy fan vad gott det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0