Con te partiro

Vad härligt det var att vakna i morse. Solen sken och äntligen kanske våren är på väg. Men njae. Det var fyra minus ute. Jag bor i Östersund, då får man ta smällar, för här ska man inte tro att det blir varmt. Sommaren uppnår som mest tio plus.

Måndagar är härliga och sega i ett och samma. Härliga för att jag börjar inte förens kl 15.30. Sega för att jag börjar inte förens kl 15.30 och att det är fem dagar kvar till nästa helg. Jag tror att jag ska få så mycket gjort innan jag börjar lektion men det blir sällan så. Men idag ska jag ner och träna innan skolan så jag har det gjort. Då behöver jag inte bry mig om det ikväll. Och nu när Älskling har kommit hem så har jag fått tillbaka mina hörlurar så nu kan jag även LYSSNA på tv:n medans jag tränar. Förra veckan fick jag istället kolla på slärmen samtidigt som man lyssnar på alla andra flåsa.

Nu är det fan inte många dagar kvar. Helt otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0