En lång dag.

Vad skönt det är med lov.
Senare idag ska jag ner till min gamla APU plats Begriplig på fika. Det var en annan praktikant där samtidigt som mig, men som även har varit där längre, som har sin sista dag idag. Så då tyckte de att det passade att jag också kom ner på en sista fika. Och det passar utmärkt för jag har ett papper jag måste ge till Ulrika.

Efter fikat ska jag hem till mormor och äta middag där. Det är ju visning på lägenheten igen ikväll, så jag kan inte vara hemma då.

Jag har redan hunnit med ett träningspass idag. klockan nio började jag träna, men jag avr trött och seg så jag är inte så nöjd över det. Efter klockan sju ikväll kankse jag går ner igen och gör bättre ifrån mig.

Imorgon åker jag till Storsjökapell för att åka skoter. Det ska bli riktigt kul. Sen ska jag spendera mitt lov i Orsa och fortsätta mitt jobbsökande i Mora eftersom det är dit jag kommer att flytta i slutet på maj. Jag har redan sökt lite, men jag vet inte om det har gett någon större resultat. Jag fick visserligen lämna mitt CV på några ställen. Jag vägrar gå en sommar utan jobb. Totalvägrar. Men jag ska inte ge upp utan fortsätta söka. Det som är så dumt med mig är att jag är väldigt kräsen när det kommer till jobb. Men jag vill trivas med jobbet, annars kanske jag inte kan göra ett lika bra jobb.

Ikväll ska ajg även baka två tårtor att ta med till påskresan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0