Jag har haft den mest märkliga dröm...

Men för första gången känns det som om jag har fått sova en hel natt utan att vakna upp och känna mig orolig över någonting. Men istället drömmer jag väldigt skumt.

Idag är det visning på lägenheten mellan 17.45-18.15. Och för att fråga mig själv så tycker jag är det känns väldigt underligt att ha främmande folk här som ska vandra runt i mitt rum och antagligen TA på mina grejer(vilket inte alls är nödvänfigt eller meningen). Men jag vet av erfarenhet att jag ska gömma det jag har kärt. Jag menar inte att de kommer att sno det, men risken finns alltid då det finns okänt folk i mitt hus, lägenhet. Det har hänt förr att de har fått med sig grejer som de inte ska ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0