Klösa ögon

Återigen är det söndag. Jag tycker att det är söndag jämt. Och det är den dagen jag tycker minst om.
Men för att dryga ut den här söndagen har jag rensat bland all min musik som inte längre är lika stor som den brukade. Den har mer än halverats. Jag ska även påbörja mitt arbete i religion som egentligen ska in i maj tror jag. Men jag tänkte att det är väl bättre att komma igång med det nu, så slipper jag bry mig om det senare.
Ingen träning blev det heller. Jag glömde bort tiden och när jag väl tittade på klockan var det försent. Men det gör inte mig någonting. Bara min kropp som blir lite bitter av att inte få röra på fläsket.

Förresten, vad besviken jag blev på OTH. Inte alls samma som det var förr. Som det lutar åt nu blir det ingen serie jag kommer att följa innerligt, utan möjligtvis bara kolla på om jag inte har annat för mig.

Kommentarer
Postat av: c

man må ju följa typ!

2008-03-16 @ 22:23:11
Postat av: Stephanie

njae, jag känner att jag inte behöver det. Fan vad kasst det har blivit.

2008-03-16 @ 22:30:49
URL: http://WestS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0