Människor jag skulle vilja träffa


  Will Smitt
Jag tycker att han är jävligt bra och rolig. Han skulle nog ge mig ett gott skratt


Sean penn
Jag tycker att han är en bra skådis. Han är charmig på nått vänster.


Susan Sarandon
Jag såg hon på Rachel ray idag och jag tycker att hon verkar vara en väldigt trevlig person. Någon som inte skyltar med att hon är känd. En bra människa helt enkelt.


Patrik Swayze
Just för att han var snnygg när han var yngre. Dirty Dancing är en av mina favoritfilmer. jag har sett den etthundraett gånger.


Denzel Washington
Jag tycker att han är en av de bästa skådisarna på denna jord. Kan spela alla olika roller; god, ond, mitt emellan.

Kommentarer
Postat av: hanna

DENZEL hade jag lätt valt

2008-03-19 @ 22:08:20
URL: http://gockas.blogg.se
Postat av: ck

WILL SMITH lööv

2008-03-20 @ 10:37:54
Postat av: Stephanie

Han är grym

2008-03-20 @ 10:42:51
URL: http://WestS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0