Masken av

På onsdag är det visning för andra gången på lägenheten, men jag tror inte det behövs. Vi har redan fått in en del heta bud. Sen är det drygt att behöva städa lägenheten fläckfri och plocka bort alla onödiga prylar som ligger framme. Men å andra sidan ska ju jag åka bort på torsdag så då är det skönt om det skulle vara riktigt städat och fint när jag kommer hem igen.

Jag drömde om Mozart i natt. Det har hänt en del gånger de senaste veckorna. Han dyker upp i mina drömmer. Varje gång försöker jag skydda han på nått vis. I natt höll jag han i min famn medans vi befann oss någonstans där man inte skulle vara ute på natten för att det var farligt. Vi skulle få gömma oss någonstans som hade galler för dörrar och fönster just för att ingen skulle få ta sig in. Skrämmande.

Jag tror jag entligen har hittat en ny parfym jag vill inkassera. Jag håller på och letar trots att jag redan har en. Men den lär ju ta slut den med någongång och då är det ju bra om jag vet vad jag vill ha nästa gång.

Kommentarer
Postat av: c

haha ska vi inte låtsas gå och titta på den

2008-03-18 @ 11:20:44
Postat av: Stephanie

haha, njae. Hon vet nog vem jag är, mäklaren.

2008-03-19 @ 11:33:52
URL: http://WestS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0