vad ger jag mig in på?

Stephanie har gjort det otroliga. Eller ska.
Jag har hittat ett program som jag vill läsa på Gävle högskola- Ekonomprogrammet.
Men till det behöver jag Ma B och C vilket jag inte har. Än.
Därför kommer jag till hösten att plugga B och C och alt. Na B. På enbart fem veckor, som jag har uppfattat det, kommer jag att ha klarat av B och C kursen. Det är heltidsstudier och det är det enda jag kommer att göra varje vaken timme. Och när jag inte är vaken, drömmer jag om matte. Hur gött låter inte det?

Jag tycker det ska bli spännande, men jag vet att det kommer att bli en tuff utmaning.
Fast jag vet att jag har tålamodet eftersom jag har redan gjort en liknande grej. Jag pluggade in hela körkortsteroin och allt på enbart en vecka(intensivkurs) vilket resulterade i att det tog mig en månad att få körkortet hem i brevlådan(eller jag hämtade det på posten) från och med dagen jag startade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0