Stephanie är arg

Jag har snart ingen hund. Och det kommer jag snart själv att ordna. HAN har bitit sönder ett par av mina skor, de enda skor jag egentligen tycker om. Jag har jobbat idag mellan 0800-1300 så han har varit hemma själv. Så efter att jag kommit hem satt jag mig ner i soffan och hade nästan somnat när pappa kommer förbi. Jag går ner till hallen och han talar om för mig, som om det inte vore någonting, att Boss hade bitit sönder skorna så han hade lagt upp dem på hatthyllan. Men jag måste fråga mig, eller Boss kanske? Varför enbart mina saker, mina kläder och inte Fredriks. Jag ska ta fram hans grejer och lägga dem i en hög på hallgolvet och hoppas på att han tar dem istället, för dem får han bita sönder. Det är hans grejer och dem skiter jag i. Han får väl hålla sig hemma och vakta dem i så fall. Jag har ett jobb som genererar pengar, så jag kan inte vara hemma och vakta mina saker.

Just nu lyssnar jag faktiskt på Avril Lavigne, hennes album Under my skin. Jag skydde Avril som pesten innan jag åkte till USA. Men så hade jag och några till en "fest" i en stuga och efter att alla gått och lagts sig förutom två personer, så sattes denna skiva på. Och jag tyckte om det. Nu när jag lyssnar på henne tänker jag på min tid i USA. Jag får så många minnen tillbaka. Hur jag på morgonen stod och gjorde mig iordning och lyssnade på hennes låtar.

Så ligger landet till.


Efter denna vecka känner jag för att lägga upp
en bild på den bästa grannen någonsin!
Tony"Hartvig"Hartvigsson

Kommentarer
Postat av: bela

vila i frid, tony.

2009-02-21 @ 18:09:31
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men han har väl inte dött än? Han ligger ju i Uppsala och ska få komma till Mora. Det är visst kört men än lever han väl? Det hörde jag från hans fru(eller X) i veckan.

2009-02-21 @ 20:01:33
Postat av: stephanie

Han lever. Men dock inget vidare med han.

2009-02-26 @ 20:53:03
URL: http://wests.blogg.se/
Postat av: Stefan Hartvigsson

Kul att hitta en bild på gubben ☺

2015-03-07 @ 19:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0