25/11-07

Aldrig får man känna sig tillräckligt utvilad.
Igår var det dammatch och jag sat i sek. De förlorade vilket helt ärligt inte var en förvåning för mig. Men Hanna fick spela och gjorde tre poäng och en assist. Jag blev så glad att jag började klappa händerna, vilket jag inte bör göra när jag sitter i sek. Men det skiter jag i. Jag blev ju så glad!

Igår kväll var Anneli och Catrine här på middag och det var jätte trevligt. Vi åt, spelade kort och så. En skön lugn kväll helt enkelt.

Idag ska jag göra lite olika saker. Dels gå en promenad med Liam, möjligtvis följa med Ck och Hanna till Park, men ej bestämt ännu, åka ut till frösön och kolla på en liten valp som Mickes föräldrar har köpt, sen om det blir tid över så ska jag plugga lite.

Dagens låt: Leona Lewis- Bleeding love

Kommentarer
Postat av: h

hurra för mig :)

2007-11-25 @ 17:23:42
URL: http://gockas.blogg.se
Postat av: maria

Hahahah ja den var roligt tyckte jag ;)

2007-11-25 @ 20:58:56
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: C'

midda va sweeet

2007-11-27 @ 14:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0