Det är inte riktigt som det ser ut

Fy fan. inte ätit så mycket idag men ändå kommer min kropp att explodera inom en snar framtid av minuter.
Jag och Fredrik kollade på veckans Room Service, och et var skumt. Men fan vad jag gillar inredaren Jon. Han är härlig.Imorgon kommer det att bli en sådan jävla lång dag att jag funderar på att gå in i koma för en stund. Men bara över skoldagen för att efter så är det bestämt, för fjärde gången?, att vi ska ut till Frösön en snabbis. Sen ska jag och Fredrik äta på Kina och sen kolla på Heartbreak Kid på bio. Om mother följer med är ej sagt.
Aja, fick nyss en tillsägelse av Fredrik: Han är ensam i vardagsrummet och vill att jag kommer och håller han och MIN gitarr sällskap.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0