Fredag är ändå den dag som känns bäst.

Det är väldigt glädjande att det är fredag vilket betyder sista dagen i skolan denna vecka. Men det är en vecka kvar tills jag får träffa min Fredrik som kommer upp till SNÖISKALLA Östersund.
Jag har text nu och fick tillbaka en som jag har skrivit för ett tag sen. Egentligen ska vi finputsa på texten men "tyvärr" kan jag inte göra det just nu då jag har orginalet till min text på min dator hemma. Och om det är någon som tycker att jag kan skriva om allt på den här, så kan du genast tänka om.
Ikväll är det herrmatch, mot Öresundskraft. Jag har inte bestämt mig om jag ska gå. Orkar inte och sen är det inte jättekul heller. Inget roligt lag.
Nu är det en månad och en dag kvar till julafton, vilket måste betyda att det är en månad och åtta dagar kvar till min födelsedag.
Äsch vad jag sitter och snackar skit just nu, men vad kan jag göra när jag har inget bättre för mig?
Men jag kan tala om att jag är extremt hungrig då jag inte har ätit någonting idag och kommer inte få göra det förens den här lektionen är över som normalt slutar 15.00-16.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0