Hemma igen

I går morse klockan tjugo i fyra landade Stephanie återigen på svensk fastmark. Efter sammanlagt tolv timmar i en flygplansstol var det oerhört skönt att få komma hem igen. Känslan att få komma hem till mitt eget land efter två varma veckor i Brasilien fick mig att vilja sjunga Du gamla Du fria i planet. Det har varit så skönt att få vara borta i ett varmt land och bara koppla av och försöka att inte tänka på skola eller nått sånt som har väntat här hemma.
Fredrik och jag bodde på ett väldigt fint hotell med bra frukost. Trots att inte en enda pratar engelska där så kom man igenom ändå. Det finns så mycket jag skulle kunna berätta men helt ärligt talat så orkar jag inte, och dessutom har jag mycket skolarbete att ta igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0