Nu är det Snart jul här i vårat hus

Datumet är den 22 November vilket betyder att det är två dagar och en månad kvar till Julafton.
Jag har faktiskt redan klarat av två julklappar i Brasilien vilket känns skönt. Och jag kan lova att det är två mycket fina, dyra presenter.  Och igår när jag och Fredrik var och handlade såg jag alla pepparkakshus, pepparkakor och allt möjligt juligt. Så lagom till jul ska jag och han baka pepparkakshus och allt annat som hör julen till. Mums:)
I natt när jag öppnade dörren till vår lägenhet och såg att det inte var julpyntat frågade jag mamma varför. Hon sa att det bara är November och det hade jag glömt bort för en kort stund där.

Dagens låt: Hardcore Superstar- Wild Boys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0