3.9-Filmhelg och ny vecka

Min helg har varit underbar.  Fredrik var här.
Sammanlagt har vi hyrt sju filmer i helgen. En film fick vi ta gratis eftersom de hade glömt att skicka med en cd i ett av fodralen.
De filmer vi hyrde var: Flags of our fathers, Happy feet, Undercover, Click, Jakten på lycka, Talladega Nights-the ballad of Ricky Bobby samt Inside man.

Men idag är det Måndag och en helt ny vecka. Och det fortsätter bara att dyka upp mer grejer i skolan.
Det har regnat som fan här inatt och i morse tiggde jag skjuts av min mamma till skolan. Fast först åkte vi och lämnade några kartonger till hennes jobb som min syster har använt till sin flytt ner till Skara.
Först hade jag riö-träning sen var det riö-teori och den slutade 11.30. Så nu har jag "rast" till klockan 15.25 då projekt och företagande drar igång. Så under tiden ska jag försöka göra lite skolarbete istället för att slösa den framför tv:n eller datan.

Men först av allt ska jag koka kaffe så jag vaknar till lite, eller åtminstonde håller mig vaken.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0