4.0- Inte min kurs

En tung huvudvärk plågar mig.

Men trots det så måste jag berätta en lite skojig grej.
Jag kom till min sista lektion idag, projekt och företagande. Det har varit tre lektioner innan som jag har missat. Jag sitter där och är på väg att ta upp mitt block och min penna när min lärare kommer fram till mig:

Lärare-Jag har aldrig sagt det här till en elev förut, men ska du vara här?
Stephanie- hm, ja det tror jag. Det står så på mitt schema ialla fall.
Jag tar fram mitt schema och visar det för honom.
Lärare- Ja, det står ju så, men du står inte med på klasslistan.
Stephanie-Inte?
Lärare- Nej. Du har ju riö, och det här är en 50 poängskurs. Och när jag ser på ditt schema så måste historia och filmkunskap vara din 50 poängs och 100poängs kurs. För att när vi har våran andra Projekt och företagande lektion, då har du filmkunskap.
Stephanie- Aha, då ska jag alltså inte vara här. Vad synd. Men jag kan gå, inga problem.
Lärare- Du får väldigt gärna stanna kvar. Vi ska inte göra så mycket utan de ska bara jobba på hårt i sina grupper.
Stephanie- Men då går jag, Tack och hej!
Så gick jag därifrån.
Alltså, jag har haft dåligt samvete i tre veckor för att jag inte har gått på den lektionen. Och nu visar det sig att jag inte ens ska ha den lektionen.
Så härmed slutar jag halv tolv på måndagar. Skönt!!!!!

/S


Kommentarer
Postat av: c

fan va chillll:)

2007-10-01 @ 19:21:30
Postat av: Anonym

Så in åt helvetet. Men det känns som om att det ska vara något annat där istället...

2007-10-01 @ 20:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0