4.1-Ny dag i oktober

Förresten är jag glad att meddela att vi nu har gått in i Oktober.
Visserligen händer det inte mycket i Oktober:
-Catrin fylller 18 år
-Jag får lov i slutet av oktober.

Men nu börjar det närma sig vinter med snö. Och jul. Förra året kom jag in i en riktig julperiod där jag spelade julsånger och bokade in en hel vecka till julbak. Det blev inte av, men jag tänkte på det i alla fall.
Jag tycker det är så mysigt med jul. Det är mörkt, mycket snö, julprylar överallt(dock inte för mycket), och det doftar oftast underbart av allt julbak och all mat.
Men det finns en negativ grej med jul. Köpa presenter. Det är inte det att jag är snål och bara vill ha själv, utan det är att jag inte har så mycket pengar och det finns ett antal man ska köpa till. Plus att jag aldrig vet vad jag ska köpa. Chokladask känns inte riktigt skoj.

image5

Kommentarer
Postat av: C-man

it's my birthday:) och remember att vi ska ha en romantisk middag!;)

2007-10-01 @ 19:23:50
Postat av: Anonym

oh:)

2007-10-01 @ 20:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0