4.5- Jag satt

..som sagt på mediahuset och gjorde klart det sista på historiaredovisninggen som sulle vara klar idag, trodde jag. Min lärare sa idag att redovisningen är nästa tisdag. Jag som har jobbat som en idiot för att få det klart dessutom klev upp tidigare idag för det. Så för ig var det bara att traska hem. Men istället gick jag återigen upp till mediahuset och började med en hemsida om saker som jag har gjort på media.  Det tog ett tag innan jag kom igång. Egentligen skulle jag ha suttit kvar en liten stund till och fortsatt men dels böhövde jag gå hem och äta sen behöver jag ordna några grejer innan jag kan fortsätta med sidan. Väl hemma har jag gått igenom de foton jag har tagit och som jag vill lägga upp på hemsidan.
Nu ska jag läsa en bok som jag har lånat till svenska arbetet: Alexandr Solsjenitsyn- En dag i Ivan Denisovitis liv.

/S

Kommentarer
Postat av: hanna

fan vad flitig du är!

2007-10-02 @ 15:33:39
URL: http://gockas.blogg.se
Postat av: angelina

du ändrar bloggdesignen på Design -> Redigera stilmall. sen är det bara att leka med HTML koderna.

2007-10-02 @ 16:05:28
URL: http://angelinah.blogg.se
Postat av: Anonym

eller hur, hoppas bara att allt det håller i sig.

2007-10-02 @ 16:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0