5.1-Jävla hundskit

Nu på morgonen var jag ute och gick med Liam. Det var ett härligt väder ute.
Men nu till något som gör mig lätt irriterad.
Alla kräver att hundägare ska plocka upp efter sina hundar. Och jag har egentligen ingenting emot det. Visst så tycker jag att det är äckligt och fullständigt vidrigt, men det blir mycket fräschare så slipper någon kliva i det och sen gå med skorna inne. MEN, vart fan ska jag kasta skiten? Visst finns det hundlatriner här och där. Men mycket lite här och där. Det finns alldeles för få hundlatriner. Som idag: Min hund gjorde nummer två, jag var tvungen att plocka upp det. Jag tittar mig omkring men ser inte en jävla sopkorg så långt mitt gröna öga kan nå. Utan jag blir tvungen att gå med den där stinkande skiten i fem minuter innan jag kommer fram till en sopkorg.
Jag tycker verkligen inte att man kan bli tvingad till att plocka upp när man nästan får lov att gå hem till sig för att kasta hundskiten. Jag kräver att det sätts upp fler hundlatriner runtom.
Ibland skiter jag fullständigt i att plocka upp, för att kan kommunen(eller vem det är) inte sätta upp hundlatriner, då kan inte heller jag plocka upp efter min hund.
 image17
                   Liam


Kommentarer
Postat av: C

WORD!

2007-10-04 @ 10:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0