5.4-Har jag missat nått?

Jag och mitt jävla ufo skulle åka ner och träna. Kommer dit kvart i och hon bakom disken säger:

Hon-du vet att vi stänger nio va?
Jag- Ja, vad är klockan då?
Vänder mig om och ser att klockan är kvart i nio.
Jag- va, är den så mycket? Jag måste ha tänkt fullständigt fel.
Hon- ha, det är lätt hänt.

Jag kommer dit och tror att jag hinner träna en timme. Jag måste ha trott att klockan bara var åtta eller nått. Vad drygt. Jag tog mig i kragen och åkte ner, men så stänger det inom en kvart. Det är sånt här som får en att vilja hänga sig.

Och när jag ändå åkte neråt så måste jag fråga mig: Har jag missat nått? Är det inte fredag ändå?
För att på stan är det rätt mycket folk. Mycket folk för att vara en helt vanlig (kanske inte) torsdag och det cirkulerar poliser över hela stan. Till och med där jag bor var det en del folk. Dock mest yngre människor, men det var folk.
Kanske är alla ute och firar att det är kanelbullens dag? Jag visste att jag skulle ha köpt en när jag var på affären tidigare så hade även jag kunnat vara med och fira, och säga att 2007 gjorde vi en enda stor bullfest av det hela.
Aja, ingen träning blev det. Istället får jag väl träna nått hemma då. Och lyssna på musik ur mina SPLITTER NYA HÖGTALARE!

/SW

Kommentarer
Postat av: ck

ahahha skoj:)

2007-10-04 @ 21:53:48
Postat av: Anonym

eller inte.

2007-10-04 @ 22:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0