5.6-Kanske, kanske inte.

Nyduschad, men inte klar.
Jag ska klä på mig och lite till, sen ska jag bege mig bort till mediahuset där en lång dag väntar.
Ska jag gå idag eller ska jag cykla?
Cyklar jag kan jag åka kvart i tio ungefär, går jag så måste jag bege mig ungefär fem överhalv tio. Men det är så skönt att gå, cykla är bara drygt. Å andra sidan kommer jag bara att ånga mig när jag ska hem att jag inte tog cykeln, för då måste jag gå den långa vägen hem på 20 minuter.
Det är ännu inte bestämt, men jag kanske lämnar Östersund för helgen. Om inte Fredrik ska till Norge idag, så åker jag nog ner. Om jag har en bil förstås. Om inte så kommer han kanske upp till mig.

Nu ska jag klä min figur.

/S

Kommentarer
Postat av: hanna

Cykla. Det ska jag.

2007-10-05 @ 09:24:38
URL: http://gockas.blogg.se
Postat av: Stephanie

Antar att det blir det.

2007-10-05 @ 09:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0