5.7-Nyponsoppa eller Tropicanajuice?

image21Det blev visst inte en så lång dag i alla fall.
Vi skulle skriva klart faktareportaget, sen fick vi "gå ut i det underbara höstvädret" som min lärare sa.
Så fort min mamma och Micke kommer hit, vilket är snart, ska jag åka ner till Orsa. Det blev visst inget Norge för Fredrik. Och det är ju inte jag ledsen över.
Eftersom jag håller på och avlida av hunger just nu ska jag göra mig två mackor med nyponsoppa. Och varför just nyponsoppa är för att annars blir det vatten. Jag var dum nog och välja bort min TropicanaJuice häromdagen och köpte istället nyponsoppa. Visst tycker jag om det med, men jag föredrar juicen.
/S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0