5.9- jag glömde ställa alarmet

Jag har sovit igenom mig hela natten och missat allt.
Jag kom hem i natt vid ett, ställde klockan på halv fem då Fredrik skulle upp. Jag skulle ringa han för att förra måndagen sov han igenom sitt alarm. Efter det skulle jag ställa om klockan på nytt till kvart över sju, men glömde totalt. Halv elva vaknade jag, och insåg att jag har missat riö-träningen.
Och jag kan säga att det finns fan inget värre än att köra bil när man är så trött att man ser nästan inget. Jag drack kaffe och cola men ingenting hjälpte. Jag stannade ett flertal gånger och skulle ta en powernap, men inte hjälpte det heller.
Aja, nu är det så här och inget jag kan göra åt.

/S


Kommentarer
Postat av: Anonym

ajt, men jag sa att du var borta typ :P

2007-10-08 @ 12:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0