6.2-Lov, Brasilien-En skön tid

Efter den här helgen så måste jag ner och träna lite.
Men eftersom jag tycker det är så jävla tråkigt kan jag inte
åka ner förens det är något bra på TV så att jag glömmer
hur fantastiskt jävla urtråkigt det är. Men närmaste program
jag kan tänka mig att se är Fresh Prince in Bel Air, och det
börjar inte förens 14.45, om ca en timme.

Tre veckor kvar i skolan sen är det LOV, och det är
obeskrivligt vad jag längtar till det.
Först har jag lov i en vecka, sen har jag lov i yttligare
två veckor då jag ska tll BRASILIEN.
Jag drömde om brasilien i natt. Jag har ju varit där förut
för några år sedan. På hotellet vi bodde fanns världens frukostbuffé.
Hur gott som helst. Men de hade en grej som var så jävla gott:
Kokospannkakor med vaniljsirap. Så i natt drömde jag att vi åkte
iväg. När det blev frukost sprang jag ner och skulle kolla om de
fortfarande hade sådana, men inte. Istället fanns det kanelmackor.
Helskumt.

Kommentarer
Postat av: ck

hahaha!:D du, om jag lyckas trycka ner mig i en plastpåse, får jag följa med som handbagage? = stek åt mig!

2007-10-08 @ 14:23:43
URL: http://ckck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0