6.5-fetkväll och John Blund

Jag kollade just på Andra Avenyn men jag vet inte om jag tyckte det var något speciellt.
Kanske en annan dag på en annan plats. Det är lite drygt med svenska filmer och serier.
Dels för att det alltid är samma skådesspelare och det är ingen större klass på dem.
Visst finns det bra skådesspelare också men inte alltför många.

Min kladdkaka blev bra.
Men jag orkar helt enkelt inte lägga upp en bild. Det blev så
omständigt alltihopa.

Imorgon har jag min redovisning i historia som egentligen skulle ha varit förra veckan.
Och jag hoppas innerligt att jag får vara bland de första som får redovisa så jag kan gå
sen. Jag tycker inte att det är kul att kolla på andras redovisningar, jo ibland, men inte
imorgon. Istället ska jag försöka komma upp till mediahuset och fortsätta på min hemsida
eller så ska jag ner till studiegården och plugga matte. Grejen är att det öppnar inte förens
13.00 och jag tänker inte sitta och vänta på det. Men är det så att jag på nått vis blir kvar på
historian så löser det sig eftersom den slutar 13.20.

Jag har egentligen ganska schyssta dagar. På måndagar har jag två lektioner mellan 8.15-
11.25. På tisdagar har jag två lektioner men i samma ämne mellan 10.00-13.20, lunch där
emellan. Onsdagar börjar jag 8.15-9.40. Ledig till 12.45 och slutar dagen 15.10. Visserligen
är inte torsdagarna och fredagarna bra då jag går hela dagar, båda mellan 8.15-16.00.

Jag har varit så slö och trött idag att jag nu ska gå och borsta tänderna, tvätta ansiktet och
hoppa i säng med John Blund och föreställa mig att det är Fredrik som egentligen ligger
där bredvid mig.
 
Godnatt

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0