6.8-Någon spelar en orgel

Dessutom lät det som om någon satte igång att spela orgel nu på morgonen.
Vad tyckte jag om det?
Helt ounderbart. Det lät skit och den som spelade var säkert skit.

Någongång inom en mycket snar framtid måste jag sätta igång med mitt projektarbete.
Och samtidigt som jag skriver det här kom jag på att igår skulle jag skriva ner en grej
i loggboken, men glömde. Jag skulle kolla en grej på internet, men glömde.
Jag måste ha varit helt färdig igår. Vi hade tvättstugan och jag gick ner en gång och skulle
hänga tvätt och starta en ny tvättmaskin. En timme senare gick mamma ner och kom upp
arg; Jag hade inte startat någon utav maskinerna, och det var flera dl tvättmedel i maskin.
"Det är ju ett jätte bra sätt att ha sönder kläderna på!"
Jag var tvungen att fråga hon om hon är perfekt och aldrig gör något fel. Jag fick inte ens ett
svar utan hon bara var tyst. Så jag gör mitt eget svar: NEJ, hon är inte perfekt och JA hon gör fel ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0