BAD ASS DAY

Nu sitter jag på mediahuset och önskar inget annat än att skoldagen
ska vara över så jag kan åka ner till min älskling och pussa om honom.
Idag insåg jag ännu mer att basket inte ligger i mitt intresse längre. Allt
bara känns jobbigt och otroligt tråkigt.
Som sagt så åker jag ner till Orsa isag direkt efter skolan. Efter det som
hände i Måndags är jag faktiskt lite nervös inför att köra. nervös är nog
inte rätt ord, utan snarare rädd. Men tror jag på att allt ska gå bra, så ska
det göra det också.
Imorgon ville Fredrik åka till Gävle och gå på trav. Visst sa jag, fast jag har
ingen lust. Jag vet hur det kommer att bli. jag kommer att stå och frysa, inte
förstå någonting då jag egentligen inte bryr mig heller, och jag kommer att
få stå för mig själv eftersom jag känner ingen. Fredrik ska säkert möta upp
sin lumparkompis som bor i Gävle. MEN FAN VAD JÄVLA KUL! Positiv, Steph,
Positiv.

Snart nalkas lunch och då ska jag träffa min mamma för att äta dagens lunch
på Brunkullan. Men som det verkar just nu så kommer jag inte att få någon
jävla mat.
Shit vilken dålig dag det här är/kommer att bli.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0