En elefant står på mitt huvud

Nu är det äntligen lov!

Idag har jag varit på ÖP tillsammans med alla mediatreor. Men alla skulle vara att ta i, det var knappt 50 procent av oss som var där. De berättade lite om hur en dag för dem kan se ut och så fick vi gå runt och kolla lite. I maj kommer Våran ÖP komma ut, den ÖP som vi på media har gjort.

Ikväll är det basketmatch och jag ska vara där ca en timme tidigare för att få bra plats. Men jag måste vila lite innan för jag har en jävla huvudvärk. Och har haft det lite då och då hela den här veckan.

Kate Bush- Womans work

/S

Kommentarer
Postat av: hanna

jobbigt det där med elefanten

2007-10-26 @ 14:57:01
URL: http://gockas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0