Jag sover bara när det regnar

Om jag skulle gissa vilken tid på dygnet det var genom att titta på vädret skulle jag
tro att klockan var fyra på morgonen(om det inte var för att då är det vanligtvis mörkt ute.)
Och på tal om tid; det är ändring till vintertid på söndag, 28/10.

Nu har jag två dagar kvar i skolan och jag kunde inte ha varit med glad över det. Jag tänker spendera det lovet i Orsa, och åker nog dit på lördag morgon. På fredag kan jag ju inte åka då det är Jämtland basket som har match hemma mot Solna. Alla importer kommer då att vara på plats, och förhoppningsvis kommer det vara en hel del folk. Eftersom jag inte jobbar på just den matchen kan jag sitta på läktaren och bara njuta. Stackars Catrine och Anja som sitter i stats. Det kommer att bli en stressfaktor på 10. Men de är duktiga så det kommer inte bli några problem, eller hur?

Nu är reklamen slut, och jag ska fortsätta kolla på One Tree Hill.
Sen måste jag plugga till NK-prov. ZzzZ

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

stressfaktor 13 när du skriver sådär :D haha

2007-10-24 @ 17:41:36
URL: http://ckck.blogg.se
Postat av: Stephanie

hahah, jojo. Stress kan vara bra för er.

2007-10-24 @ 22:00:02
URL: http://WestS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0