Män som hatar kvinnor

Jag blir väldigt glad när jag läser på Aftonbladets hemsida att Stieg Larrsons triologi om Millenium ska bli film. De är tre helt underbara böcker och därför ser jag framemot filmerna. Tyvärr så brukar det vara så att böckerna är mycket bättre än filmerna, men jag hoppas på de här. Sen att Mikael persbrandt är het som Mikael Blomqvist(Huvudroll i böckerna) tycker jag är hur coolt som helst. Det finns absolut ingen annan i sverige som skulle passa som han. På Lisbet Salanders roll är jag tveksam. Tuva Novotny är också ett namn som de vill ska spela rollen, och det skulle jag också vilja. Hon är en mycket bra skådespelare och jag tror hon skulle passa bra till rollen. Men jag tror även att Rakel Wärmländer skulle passa i rollen. Det känns som om hon är mer passad till utseendet att spela Lisbet. Men oavsett kommer det nog att bli bra.  Imorgon klockan tio.noll.noll ska aftonbladet presentera vilka två som får spela huvudrollerna.

Nu ska jag fortsätta med mitt matlagande.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0