Matchhelg och resa

Idag efter skolan var jag och köpte en ny resväska tillsammans med mamma. Så ikväll innan och efter matchen ska jag packa den full av kläder som jag ska ha med mig på min tre veckors långa resa.
Det enda som saknar nu på Fredriks och min resa är att växla pengar, annars är allt betalt och klart. Vi har till och med fått tågbiljetterna till Arlanda. Verkar det som om jag längtar? JA, det gör jag.
Som sagt imorgon åker jag ner till Orsa. Men jag är väldigt ledsen över att jag missar Div-2's match kl.1300Storsjö imorgon. Så det är synd att jag missar den. Men vilken tur då att de har fler hemmamatcher!

Heja Jämtland Basket (Ikväll)
Heja Div 2 (Imorgon)


Kommentarer
Postat av: hanna

vi fet vann ju med 67-41 :) jag nätade 35 pinnar, wohow. första segern inkasserad

2007-10-29 @ 00:53:52
URL: http://gockas.blogg.se
Postat av: hanna

vi vann iförrgår med :) 56-39, heja oss! mot sundsvall u-18. vi drog iväg efter halva tredje.

på onsdag möter vi super (sämsta) duktiga lit! ska bli en väldigt spännande, host, match. haha

du måste titta på oss när du kommit hem!

ikväll spelar damerna också, hoppas inte jag får spela nåt. haha. vi möte luleå, de har också förlorat sina 3 matcher, så det blir spännande.

(K)

2007-11-13 @ 12:20:34
URL: http://gockas.blogg.se
Postat av: hanna

vann mot lit med, 62-26. bra att jag uppdaterar dig här haha. det var en enkel match, nästa är på söndag!

2007-11-19 @ 22:25:21
URL: http://gockas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0