Orolig natt

Det var länge sen som jag sov så dåligt som jag gjorde i natt.
Jag gick och la mig vid halv tolv, läste min bok-Förlorad barndom, Kathleen O´Malley- och försökte sen att somna.
Jag somnade ganska lätt men vaknade vid halv fyra, och kunde inte alls somna om. Jag mådde dåligt, hade blivit ännu mer förkyld och det kändes som min hjärna gick på högvarv. Jag tog min bok och läste klart den. När jag släckte lampan var klockan halv sex. Jag vände och vred på mig och kunde tillslut somna om. Vaknade igen kring åtta. Då klev jag upp, duschade och gjorde i ordning mig för en ny skoldag. Egentligen borde jag stanna hemma för att jag är sjuk, men jag missade redovisningen förra veckan då mormor hade ramlat och gjort sig illa. Jag kommer antagligen inte att stanna hela dagen i skolan. Jag tror inte att jag kommer att orka med det. Jag vill nog hellre gå hem och ta det lungt och hoppas på att min förkylning passerar utan större väsen.

/S

Kommentarer
Postat av: Lari

hmm.. så puff daddys parfym doftar gott?.. kanske får ta o sniffa på den med nån dag..=)

2007-10-16 @ 11:59:59
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0